Saturday, February 28, 2009

tag lagi..hehe

salam bersiaran dari proton servis centre subang...hehe..aku ni tgh menunggu kereta di servis..
da lame gile ok aku x anta servis ni..dari bln 2 thn lepas..adei..bukan malas nye hal..tp cost beb..xdo..ni ade skit wang lebeh, buley la aku menservis nye..keke..sian kete aku kan..ah, padan muke ko..

xbnyk cite aku la tuk ari ni..saje hapdet..nak jwb utang tag ni ha..kali ni aku di tag oley cik ann..mari kite lihat berkenaan apekah tag ni..


1. anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka
2. pastikan di crop
3. setiap satu pic hnya bole menampakkn 1@2 anggota s
ahaja
4. huraikan sikit tentang pic tuh

5. tag sape je a
sal lebih dr 5 0rg




inilah mataku..ia ade dark circle..mmg gitu xley nak ilang dah..huhu..shoki kate mate panda ;p ..but ape yg aku suka pasal mate aku adalah kalernye anak mate tu..i got brown eyes..kalau disimbah cahaya matahari, mesti terserlah warna tu..mcm pakai kontek lense u..hee..perasan je ;p



hidung..is most attactive parts in my face actually..perasan ag..tp mmg la..sape2 jumpe aku mestii akan komen pasal idung ni..sbb mancung n bengkok..huhu..ni diwarisi dari bapak aku kot..ontahlah..



bibir ku..i think, nothing special la bout my lips..just that, when aku ketawa over2, kejongangan aku akan terserlah..hehe..


haa..itu saje..hee..at last ade gak mase aku hapdet ni..bateri pun da kong ni...kate org servis tu kene tunggu kete lam 3 jam..im alone here, but thats ok..i'm used with it..seb baik aku bwk lappy eli ni ha..mmg aku tau akan bohsan sket tunggu kete servis ni..

btw, ape korg wat weeken ni..shopin2 yuk..dgr la, kat isetan ade sales 3 hari tau..dari semalam smpai 1march..so, pergi la abehkan duit korang tu..hehe..aku da g smlm ;p

1 comment:

Ann GreenStrawberry said...

wah...dah bayor tag ek..?heuhuh
lalala...good!!!

Daisypath Anniversary tickers