Saturday, February 14, 2009

Valentine?

bnyk artikel2 yg aku dpt mengenai hari valentine ni..atau bile di melayukan, jd lah hari berkasih syg..hmm..

walaupun begitu bnyk artikel2 kesedaran ni, masih ramai lagi yg menyambutnye dgn alasan yg tersendiri..perlukah?

aku sendiri pun kepingin jugak nak celebrate sementelah xpenah dlm idup aku mengcelebrate ngan boyfren kan..tp bile dipikir2..mcm biase je la kot..jln2, tgk wyg, mkn2..mcm selalu dating2 tu la..unless kalo kite sendiri nak buat hari tu mcm special..tp bg aku cm xperlu sgt kot..sbb its not special day for us anyway..itu hanye lah budaya barat semata2..kalau hari jadi, kite nak celebrate special ngan pasangan, mungkin berbaloi..hehe

tp kan, hari velentine la ade bnyk hadiah2 yg dibalut ngan lawa2..n harge pun boley tahan..dengan berlatar belakangkan panorama yg diwar2kan dan hiasan2 yg lawa kat shoping2 kompleks, mungkin tu la daya tarikan sebenarnye untuk kite celebrate hari ni kan..cube kalau besday kite..mcm besday aku la kan..22/6, dah la tgh bulan, org xdpt gaji lg..pastu hari tu mmg xde ape2..melainkan kite sendiri rs special sbb tu hari kite..hee..betul x..

ah, persetankan itu semua..ceaa..ni mcm kecik ati je ni, sbb xdpt g dating ari ni ;p ..oh tidak..actually me n shoki mmg da deal, kitorg akan kua 2minggu sekali, n timing yg aku pilih tu las week, so, this week xdapek la eh..huhu..rindu sama itu shoki..uhuk2..eh, tergedik lak kat cini..

eh, ari ni kalo jln2 kat shoping compleks mesti bes kan..mesti ade org jual2 bunge, tgk kapel2 jln2 kan..nak kua la jap ag..ajak si elli..heh heh..siap la ko eli, jd mangse aku..huwahaha..okeh chow..

p/s: still, aku nak buat ucapan boleh? kepada sesiape yg mengcelebrate hari ni, selamat la eh..hehe..to him, hari2 pn syg jugak..tp ari ni xnak syg..tetibe je kan..nah amek bunga kat bwh ni..hee..xde bunge ros merah la..kale pink pn ok gak ler yer..tp bunga apakah ini..layankan aje..

.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers