Friday, September 11, 2009

berbuka di restoran berputar..

kesinambungan dari cerita sebelum ni, ok la..opie telah menea ngan betul..aku berbuka kat menara KL u'all...best gilez..1st time mkn kat situ..mula2 menjejakkan kaki kat restoran tu, aku mcm penin sikit...boley..ini sbb tgk die pusing2 tu kan..aku byg kan die berputar tu, xlah laju sgt kan..kire mcm x rasa la berputar tu kan...tp rupa2 nye, agak ketara jugak la berputar tu..sekejap je kite dpt view yg lain..heh..



time ni baru je naik..sbb restoran di buka kul 6.30ptg

mula mengambil makanan..nmpak tak atas meja tu, semua tu aku mkn sorg..haha..gilo tamak..aku makan dulu time ni..sbb encik tu lambat smpai..

muka2 selepas berbuka..happyyy :D
mesti korg tertanye aku berbuka ngan sape kan..hah hah..well, die ni kire ex-bos aku kat opis lama dulu..kire tu banje sbb benti keje kot..hee..kire utang telah dilangsai la gitu ;p..layankan ajo..
food review: makanan terdiri drpada 3 kategori..western, tradisional, n desert..
wertern part, adelah mcm udang cheese, japanese, pasta2, hmm, what else...haa, yg makanan mentah2 tu..oyster eh name die..mende tu la..aku maleh nak mkn yg tu..pasta die aku wat lg sedap kot..huhu
traditional part, ade satay (wajib), kambing bakar, mee kari kot..aku x amek tu sbb dah full perut ni..n segala lauk pauk la...aku kurang rasa part traditional nyer...x larat dowh..
desert, mcm biasa la..kek2, bubur2, kuih muih, dan sebagainye..
overall, foods there boley tahan la...aku penah mkn yg best dari ni kot..tp oleh kerana view yg best n first time makan di restoran berputar yg org bangga2 kan tu, kire pengalaman yg tak dpt dilupakan la..heh..btw, thanks bro sbb belanja..
owh, sepanjang kat situ, aku tebayang2 je saat indah ketika 1st time dtg situ ngan ahmad syawqi..hehe..bestnyeee zaman mula2 becinta dulu..skrg pn cinta gak..tp bencinta la ;p ..haha..today is his bisday la..Appy besday abang oh :D
ok la, aku chow dulu..daa
p/s: facebook dah kene block la kat opis ni..huhu..xdpt men game barn buddy lagi..isk2...pastu skrg aku tensen sbb nak kene arrange satu meeting yg besar..nerves2..









1 comment:

FdausAmad said...

gua nak ajak lu melepak di blog gua.Rilek Rilek.
jom.

Daisypath Anniversary tickers