Friday, September 4, 2009

Orang Malaysia suka shoping?

Gambar di bawah di ambil sewaktu aku dalam bangunan sogo pada pukul 1 tghari..cuba tgk, ramai gile la orang turun sogo shoping ni y'all..penin gak la kepala..pastu cam rimas..expecially kat bahagian handbag n kasut tu..aku pun tak beli ape2..just enjoy tengok2 je..



situasi di centre bangunan sogo

dua orang di atas tu, mak pak aku ler..tak dan sejam kat situ habis diborong nye ntah ape2 ntah..tu baru sikit tu, mase aku ada tadi..masa aku da balik opis, aku tak tau ape lagi dorg beli..huhu..my parents are shopaholic..serius tak tipu..mmg dedua ni gile shoping..aku?..hanya geleng kepala...haha..






No comments: