Saturday, September 19, 2009

sehari sebelum raya..

hi...

saya sekarang berada di Kampung tanah merah kelantan..hehe..smlm baru smpai..
so, hari ni kejenye rilek2..jaga budak kecik kejap2 sbb mak dorg nak wat keje umah..

n today aku dah raya dulu sbb x ley poso dah..ayoyo ;p..rugi2..

gamba amek gne webcam

ok la..kepada sesiapa yg tgh bz masak2 tu, selamat memasak..hari ni mesti meriah kan..dan penat kan..ni la nikmat nak sambut raya..kan kan kan..sbb tu jugak aku n family balik kampung sbb kat sini meriah sket..ramai org..n ramai budak2..riuh sikit..kalau kat ampang tu, ape je yg ade..abes2 aku tgk muke eli, tak pun sapid, tak pun g klcc tgk wayang..haha..adekah?..

hmm time2 raya camni, rindu lak kat nenek kampung baru..dulu kalau raya2 nenek la paling sibuk masak2..selalunye satu periuk besar nenek masak..sbb ramai org dtg..pastu duk kat kg baru tu, pagi2 tgk org balik mesjid jalan kaki..waaa..besnye time tu...meriah :D..

lagi ape ek, hmm...haa, skrg kat tanah merah mendung dan berangin..syok je..eh, rugi lak aku tak bwk mercun yg bnyk2 tu..kalo x, ley main kat sini, dah la umah ni kawasan utan..syok la..mmg ralat gile la lupe nak bwk..shoki la ni, bukan nak ingatkan..huhu..(tetibe je ;p)

k la, daaa.....

No comments: