Tuesday, May 25, 2010

antara percutian menarik ngan wedding eli..

this weekend, aku bercadang nak ikut bapak aku pegi trip ke endau rompin...biasala die keje..tapi aku nak menempel sekali...Endau Rompin tuu..aku tak penah pegi lagi ke sana..so, macam mane aku nak melepaskan peluang ni kan..knowing me, mmg suka gile jalan2..tak kire la sorang2 ke..jalan tetap jalan beb...haha..tapiiiii....

eli cakap, "sampai hati aku nak gi sana tinggalkan die sorang2" ..yelah kan, minggu ni kire last minggu nak prepare2 mende2 kawen ni..lagi 2 minggu kot majlis tu..huhu..alaaa...tapiiii aku nak ikut abah jugakkkk..masuk hutan, tengok alam semulajadi...alaaaa..camne ni..huhu...nak ikut abahhhhhhh..!!! dah la nanti lepas eli kawen aku kene tinggal sorang2..ni je peluang nak g jalan2 sbb abah ade sekali..huhu..abes tu camne :( ...nak bercutiii....nak naik bas..ikut rombongan ramai2 tu..huhu...mesti best kan..hmm

1 comment:

ELLY said...

huhu....gi jer la....klo aku x leh handle wat bakul2 ni aku mintak tlg mmber2 aku....

Daisypath Anniversary tickers