Monday, May 24, 2010

negotiation

Have situation where i need to practice my negotiation skills today..huhu..so tough laa..terketaq2 jugak aku nak becakap tadi..maybe because aku tak punya banyak pengalaman..bagaimana mahu mencari pengalaman?..hanya masa yang menentukan sbb lebih bnyk masa yang kite lalui, lebih banyak pengalaman kite dapat.

eh, melalut lak..hee..well..back to my nego skills..tadi kan, aku cuba dapatkan rate sewa hotel yang paling rendah..tp dalam masa yang sama, aku cakap macam berbelit2..haha..mcm tersekat2 dan tak meyakinkan je ;p..En. Afendy kate mesti pandai twist2 sket kalau nak nego ni..tapi, u know me..aku adelah makhluk petak tiga segi sama..yang mane, lebih banyak aku bercakap, mungkin lebih banyak mende tak perlu diberi tahu..terok kotttt aku ni..huwaa..eh eh..kalau aku dah terer wat keje ni, ley la len kali aku keje sebagai event manager ke kan..hehe..verangan ;p

ok la..tu aje..daa..

p/s: aku baru je click publish post entry ni..pastu tetibe aku mcm teringat mcm penah mimpi adegan ni..hehe

No comments:

Daisypath Anniversary tickers