Sunday, May 9, 2010

ape nak buat ek

hari ni..bangun pagi2..pastu tido balik..saaaammpai kul 9..pastu tido lagi smpai kul 11..pastu xley tido dah..hehe..aku bukan jenis tido lama2..mmg otomatik bangun lam kul 6..30 ke 7 gitu..tp oleh kerana aku takut bosan bangun awal2..sbb org takde kat umah..maka aku menidurkan diri hingga lewat begini..huhu..

Aku tengah sorg2 kat umah skrg ni..ape nak buat ek..rumah nmpak gayanye dah berkemas..baju2 pun abes dah dijemur semalam..tggal tunggu kering je..masak?..peti ais kosong..huhu..nak beli mende2 makan, xdo duit...adei..mak pulak pegi menjemput org dtg kenduri kawen eli kot..mayb die g Kg. Baru...aku maleh nak ikut pasal nnt takut org bnyk soal.."kakakye bile pulak"..malas aku..haha..kose

ok la..aku nak chow..ade satu tugas rupenye lupa nak wat..haha..c ya


No comments:

Daisypath Anniversary tickers