Thursday, December 10, 2009

email lama2..

kali ni aku nak bercerita pasal email2..

while im soo boring today, tetibe tergerak lak aku nak delete2 email from yahoo account..mmg bnyk gile email aku..since thn 2004..huhu..ade lah dalam 8ribu lebey..ye la..ni gara2 group sim tu yg mane bile dorg buat topik baru n reply2 semua masuk dlm email aku..tu dalam tahun 2007 kot..aku pun tak sedar sejak bile pulak aku join group tu..heh..mmg di luar kawalan betul email masuk inbox..tp masalah tu dah di atasi..aku da detect cmne nak kuakan aku dari group tu..hehe..tp email2 tu knkdg best jugak nakk baca..yela, bnyk gosip la, info2 berguna la, masalah2 yg nak cr penyelesaian la..knkdg layan je baca..hehe..oo, time tu aku tak didedahkan ngan dunia blogging sgt..tp time belaja kat uniten dulu aku penah ade blog..kejap je..tu gara2 aku tepengaruh ngan ash n yati..hehe..btw, tuk mendelete email2 tu semua, smpai skrg tak abes..huhu

ok, what i want to story here is..eh jap2 aku nak gelak dulu...huahahaha...kelaka gile okeh..aku baca email2 kawan2 aku yg lama2 dulu..dari ash, n olin..yati?..ntah mano ontah budak kenit tu masa ni..sombong..hehe..xde la ;p..ok, btw, time kawan2 aku ni dah abes belaja, aku mmg tinggal sorg2 je kat uniten ni..huhu..cedih..sob sob..buat assignment sorg2..g kelas sorg2..mkn pn sorg2..smpaikan aku cm malu lak nak mkn sorg2 last2 aku mkn lam kete je..sadis kan..seb baik aku ade sang kancil yg cool lagi kesayangan sewaktu itu..oo..dulu aku berulang dari rumah(ampang) ke uniten setiap hari..sbb aku takde geng nak duk asrama dah..haha..poyo..

nak dijadikan cerita..maka aku selalu la berhubung ngan kawan2 aku ni guna email..especially aisyah n olin..dorg ni dah la jauh2 so, susah nak jumpe..ngan olin yg time tu tgh ngandung..lagii la..hehe..oo, dgn olin tu aku email sbb nak mintak notes die sbb die da amek subjek tu dulu dari aku..ni juga untuk mengambil berkat supaya aku boleh jd pandai tanpa stadi bagainakgilatuk lulus..haha..genius dowh budak tuu..;p..ngan ash lak, aku beremail sbb ntah nape, agaknye ash mmg bosan2 time keje so, kitorg main la reply2 email..ontah apo2 cite yg kitorg cite..lawak betul..attitude pn ado..tp ngan ash mmg smpai skrg pn beremail..hari ni pn dah berpuluh gaknye aku reply2 die..smbil2 wat keje..haha..

but anyway, thanks to them sbb tak terus melupakan aku bile da abes belaja..dikala aku kesunyian, kehilangan, ade jugak yg sudi meneman walaupun hanya sekadar sekeping email..haha..poyo bunyinye di situ..yela, pakwe pn aku xde time tu..cmno kan..seb baik si eli belaja same tpt ngan aku..mmg menebeng kat die je la..n thats y, kawan2 eli jadi kawan2 aku jugak..lalala..

and kepada kawan2 uniten aku ni..walopun dah lamaaa gile aku grad kan..aku rasa lupe lak nak ckp time kasih sbb bagi segala notes, pinjam buku, tips2 exam..dan semua bende la yg boleh menyebabkan aku lulus dan grad same2 cm korg...haha..seperti mana aku ckp td, aku nak amik berkat dorg je..taiko2 aku nih..aku stadi sorg2 je notes dorg ni dah ley lulus tahu..tak sangka aku..terer gak ek..hahaha..tp ade gak kawan2 uniten lain yg turut berkongsi ilmu..cuma dorg ni aku selalu jumpe lm kelas je..x serapat ngan kwn2 aku sebut tadi..time kacehh sgt2 ek..caayang korang..hehe..ngeri lak bile aku pk time belaja..hate that okeh..so, perlu ke aku smbung master..lalala..tak kotttt...mengerikann....

1 comment:

saisyahk said...

hahahha.thanks to you too, for keeping me occupied during office hours dari dulu sampai lah sekarang...

Daisypath Anniversary tickers