Tuesday, December 15, 2009

langkawi trip

aku belum upload gamba lagi la..so, nak cerita pasal cuti2 kali ni cm tak bes lak sbb takde gamba..nnt malam aku try la upload..kalo aku tak tdo cepat la..hehe...smlm aku tdo bagai nak gile dari kul 7pm-7am..terlepas sume waktu..huhu..di sini menyesal..!!

tapi langkawi bagi aku takde la se excited mane..sbb aku mmg pigi sana setahun sekali..huhu..dah hafal sume jalan dah..even masa becuti ngan kengkawan dulu pn aku la jd tour guide dorg..hehe..siap jd drebar lagi..best2..

btw, still love the view of the beach kat pantai chenang..n still love to shop coklat2 kat hj.ismail n pinggan mangkuk kat idamansuri..tu je la aku buat pn..bapak aku ajak g kete kabel, aku xmo..g galeri Dr.M aku xmo jugak..sume tmpt aku takmo..tp yg paling aku mau pigi, bapak aku taknak lak..huhu..pastu ngan gadoh2 ngan family lagi..hiks..sbb tu aku rs pecutian ni kekurangan..kalo sapid follow mesti xde gado sgt..mesti bapak aku ikut ckp sapid..isk2..mesti aku pun ley pegi tmpt2 tu..mesti eli pn tak ngamuk2 lam kete..ok, done wit that..

nnt aku cite ape tempat aku nak pigi tu tapi xdapat tu eh..huhu..ok la..later..daa


2 comments:

^einav^ said...

wei, sapiq g mana? xde pun dlm trip ko kali nie..

shiela said...

syapid tak ikut..tu yg bosan sket tuu..ngengada la budak tu..