Wednesday, February 9, 2011

life..


LIFE

Chorus:
Life, oh life, oh life, oh life,
doo, doot doot dooo.
Life, oh life, oh life, oh life,
doo, doot dooo

I'm afraid of the dark,
'specially when I'm in a park
And there's no-one else around,

Ooh, I get the shivers
I don't want to see a ghost,
It's a sight that I fear most
I'd rather have a piece of toast
And watch the evening news
(Repeat Chorus)

I'm a superstitious girl,
I'm the worst in the world
Never walk under ladders,
I keep a rabbit's tail

I'll take you up on a dare,
Anytime, anywhere
Name the place, I'll be there,
Bungee jumping, I don't care!
(Repeat Chorus)

life, doo, doot dooo
doo, doot dooo

So after all is said and done
I know I'm not the only one
Life indeed can be fun, if you really want to

Sometimes living out your dreams,
Ain't as easy as it seems
You wanna fly around the world,
In a beautiful balloon
(Repeat Chorus)



tetibe perasaan mau nyanyi lagu ni..hehe..hari ni rasa macam bes sket..ade berita baru..tapi once confirm dan surat ade depan mata, baru aku leh cite kan..sbb kadang2 kite diberi harapan..tetibe ditarik balik sbb kite terlalu konpiden..Allah Knows Best :D

Tapi aku rasa happyy..semangat datang semula..not really alone..ade pendorong (u know who u are :p)..disayangi..takde la rasa dunia ni tak adil..yang pasti aku terima je la apo yang ado..lalala..

tapi.....again..jangan happy2 sangat..sebab nikmat boleh ditarik sekelip mata aje...takuttt..


wokeh la..tu aje..selamat petang..

p/s: semalam..talking 2 hours on the phone seems never enough..haha..

2 comments:

ELLY said...

mak ko dah 29 thn dorong ko, xder plak ko citer kat sini....hahaha....bila nak bgtau mak?...baik bgtau cpt sblm dia emo....

shiela said...

nnt da dpt surat baru bgtau la..ko ni kecoh je

Daisypath Anniversary tickers