Tuesday, February 8, 2011

randomness ;p

  • semalam tido dengan perasaan yang tak puas tido..sebab rasa macam gamba kat bawah ni..tensennyee..terjaga pun awal sangat dan lepas tu boleh pulak dengar org belakang umah nyanyi2 masa mandi..org lelaki..kuat lak tu suara die diiringi bunyi bushh bushhh..bunyi air yg dicurah guna gayung....tetibe rasa macam nak gelak..pepagi buta berkaroke dalm jamban okeyy..hahaha...pastu disertai bunyi org masak2 dlm kul 5 pagi tu..adeh..mcm2

  • kali terakhir aku makan adelah semalam iaitu pukul 11pagi..now (masa aku mula2 type tadi ni) dah pukul 10..huhu..xsempat nak makan..janji ngan membe opis nak bekfes ngan die..tapi drag sampai kul 12 lebeh..kesian lak kawan tu tunggu2..dah la kedingg je aku tengok die..ngee..tapi now (masa aku smbung menaip ni) dah kul 2.45ptg..dah pun selamat lunch..makan nasik+ikan semilang sambal..cedappp..

  • lepas makan tengahari, sempat jalan2 ke lorong belakang jalan tar, teman member tadi beli tudung..sempat jugak aku jenjalan ek..lalala..coci mata lah..sambil tu bakar kalori sbb makan nasik..smpai skrg aku kekenyangan nih..tapi mcm teringin mau minum air sejuk lah..tak pun eskem..abaaang nak eskem keladi...eh tetibe :p

  • hari ni aku memakai baju merah, beg merah, seb baik tudung itam..again..merahh..mau muntah dah le tgk kale nih..pitamss acik..nak tuka kaler tapi tak boleh sbb mmg collection bnyk merah..n baju ade lah rotate2 sbb tak begitu banyak..baju kurung lah pulak kan..

  • ni kire 1st time aku try eyeshadow kale coklat..nice jugak hek..selama ni aku pikir eyeshadow kale coklat ni mcm x nmpak sgt..tp ni nmpak simple la..gud2..thanks to my dearie opismate sbb die bg adiah..sbb die baru balik london y'all..katenye kosmetik kat sane murah2..yeke..wahh..besnye..btw, eyeshadow die bg ni pun bukan koman2 nye..brand mac lak tu..huhu..kalo kat sini mahal kot..ntah..x wajib usul..hehe..sbb aku baru2 pun ni baru je membeli beberapa kaler baru tuk eyeshadow..brand elianto..haa..yg tu mmg bebetul murah..dan boleh beli dlm bentuk refil tu..baguss ya..

  • malam karang ade mengaji..speaking about that..setelah beberapa kali masuk kelas, aku mendapati, mengaji tak lah semudah yang disangka..yerr..banyak mende kite kene tau..contohnye huruf alif..bagaimana mahkrajnya, ape hukum2 die, sifat2 huruf tu..dan tau tak alif tu sbnanye hamzah dan hamzah ade lg pecahan2 nye..antaranya yg aku ingat hamzah fatha' (xtau nak spell cmne)...ni dah kire mcm belaja kat universiti dah nih..huhu..dan aku adelah belaja bermula dari iqra' dan hukum tajwid belum lg stat belaja..ngee..mcm2 dah nak kene ingat ni..

  • coklat hitam adelah sedapppp..haha..tetibe :p

  • eh, tahun ni kan, ramai pulak kawan2 aku yang kawen..mcm pelik..sbb straight dari bulan 12 sampai bulan 3 mmg full dah agenda membe kawen2 ni..dan minggu ni juga adelah minggu terakhir my bff menjalani kehidupan sebagai org bujang..die akan menikah..akhirnyaaaa..haha..jumaat ni moh la kite ke melaka yer..aku pun siap amek cuti sehari sempena dak melaka tu nak tawen..yeyeh..eh, tetibe aku lak happy..haha..gilo ;p..congratulation mek :D..

  • ape lagi ek nak tulis sini..hee..saja wat stail point2..tiru Dr.M nye stail..ngee..gediks..

  • ok lah..tu je..c ya..tata..miss my bucukkk...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers