Tuesday, November 17, 2009

penin kepala..nak makan



hari ni, bangun2 je terus rasa kepala melayang2...tp aku gagahkan jugak la nak pigi keje kan..hee..sejak keje tpt baru ni, sekali je aku amik 'mc'..cuti pn masa raya tu je..ceh, tetibe aku rasa hebat ;p ..huahaha..sbnanye kehadiran ni dipengarui oleh sape yg jadi bos kite jugak kot..skrg ni, bos aku adelah jenis yg amek berat dan sgt la susah nk bg cuti kot..padan muke ko shila..

berbalik kepada cerita tadi, aku tak tau nape pening2 tu..aku suspek angin bnyk dlm badan laaa...lg pn aku mkn ala2 je ari ni..pagi tadi mkn nasi goreng share ngan mak aku..tghari lak mkn bihun goreng jugak paw mak aku sikit tadi..kesimpulannye aku tak cukup makan..huahha..

so, balik keje tadi, tahap kepeningan sudah smpai maksima..dan ade jugak rase cm nak temuntah..tapi unil now, aku baru je mkn biskut berperisa pizza seperti dibawah ini..

biskut hwa tai d'lite perisa pizza..hehe

sedap jugak..boley la nak alas perut sikit..huhu..abes jugak satu bungkus seberat 55gm itu..keke..walopun begitu, kadar lemak per gm tak tekira bnyknyeee..huwaa..(ohh ye...ni bkn iklan biskut eh..)

now, tunggu eli, mak n abah siap2 untuk membawa aku merealisasikan impian nak makan sate kat kg. pandan itu..hee..dah lama ngidam sate tu, tp tak g makan lagi..1st time rasa masa buka puasa dulu..yer, walopun dekattt gile ngan umah aku, tp aku mmg sukar nak jejak kedai tu..maybe mandram die kureng kot...hahaha..gilo..

gamba ehsan dari website sate station..(bkn ehsan pn, aku cilok sbnanye..lalala)


k la, gtg..saje nak hapdet story..kalo tak, xde lak aku nak cerita kan kan kan..bwekkk ;p

No comments: