Monday, November 9, 2009

tersenyum..


hi semua...kembali lagi kite di hari Isnin yang cerah ini..hehe

oo..hari ni hatiku berbunga2 riang dan gembira..mcm lepas utang la rasanye..sbb?..teke laaa...

aktiviti aku ujung minggu lepas, tak memberangsangkan, tp penutupnye agak best..teke lagi ape..

smlm g tgk wayang..(ngan sape ek..hee) ..cite jennifer's body..hmm..nak aku review ke movie ni..

cmni cite die..jennifer ni(megan fox), well seperti biasa kalau org dah lawa n fofular ni kan, mesti la perangai gedik die lebeh sket..nak dijadikan cerita, die ni ade kawan yg setia sgt ngan die walopun die suke wat mcm2 kat kawan die tu..temasuk, membuli dan sebagainye..

pastu, ade satu hari tu, jen ni ajak kawan die g satu club ni yg ade pesembahan group yg die minat..pastu kejadian bermula dari situ la..since then, bnyk la kisah2 pembunuhan berlaku kat kampung tu..sbb ape?..well, cite ni ngarut sket..ade unsur2 mistik..haha..dah la maleh aku nak cite ;p..yg pnting aku layan jugak cte ni..tp si die tu kate x berapa bes la cte nye..walopun si die gedik2 suke nak tgk megan fox..hehe..padan muka..ye la..actually cite ni xde motif sgt..biasa2 je..aku rs dorg pn saje kot nak eksploitasi si megan fox tu..hmm

ape lagi ek nak cite..aku sbnanye tgh bosan gile ni..xde keje sgt..tp nak becerita kat sini pn cm xde sgt mende menarik..tp walopun bosan..hati tetap gumbira..oh, bila kan kita bersua kembali..haha..poyo gile..yer, aku tgh fly lagi ni..x pijak bumi lagi..ptg2 kang aku landing la..heh

k la, buhbye..c ya later..



gangster paradise..haha..

p/s: gmba adelah kabur sbb aku mmg saje letak yg kabur punye..keh keh..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers