Monday, June 28, 2010

kekecewaanku

kadang-kadang kerajaan ni mengecewakan lah...tak salah kan nak kecewa ngan kerajaan...bukan semua pun mereka buat tu betul...bukan juga untuk menidakkan jasa kerajaan kepada diri sendiri...banyakk jasa kerajaan ni..cuma, sometimes keputusan yang sesetengah pemimpin ni buat, mcm ade menjurus kepada sesuatu...berkepentingan sendiri mungkin...mungkin cita-cita individu..yang mempunyai tujuan baik, tapi tak menyeluruh...itu lah yang aku rasa...aku rasa mcm kerajaan betrayed aku lah..cmner?..tp aku tak tolak semua okeh..natural la tu, ade yg ske, ade yg tak ske..no offence..

okeh, apsal aku rasa kecewa ari ni?..sebab penjara pudu roboh..bagi aku, tempat tu adelah tapak warisan..tetapi mengapa dinafikan tu tempat warisan...hanya sebab nak bina shopping kompleks, yang menjurus kepada pertambahan aktiviti sosial...diorang sanggup dibiarkan tempat tu roboh camtu je...mmg la sejarah yang tinggal kat situ bukan lah sejarah baik kan..tp still, we can learn something from there...actually mmg dari 1st day dapat tau dorg nak roboh tu lagi aku tak setuju...what says you...aku bukan lah pencinta subjek sejarah..tapi aku suka jugak nak pegi tempat2 sejarah..menarik ape tgk building zaman2 dulu..mcm wujud satu perasaan lain bile kite tgk depan mata...mcm bes kan...kalau aku ade kuasa la kan, aku akan try kekalkan luar bangunan tu je, just ubah interior design je...boleh ape..bosan la asik tgk soping kompleks ni yg moden2 nih...sumpah boring...so klise :p

tetibe aku nak emo pepagi ni...wokeh la...aku chow...daa...bkn ape, aku ske sesuatu yang kenangan...walopun tempat tu xde kene mengena ngan aku...lalala...y not, at least simpan la sikit tembok tu..mcm pintu masuk die tu je ke..mcm ala2 berlin wall tuh...memandai je kan...heh heh...

ok peeps...daa...

p/s: at the end of this entry..i think..ahh, what the heck...lantak lah..not my business anyway ;p..boleh...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers