Monday, January 17, 2011

hari ini hari isnin...

malam tadi aku mimpi pindah umah 3 tingkat..kawasan umah tu mcm kawasan yang tak berapa nak ramai orang lah..pastu kan rapat2..kawasan umah teres..tapi suasana macam kawasan setinggan..sbb die rapat2 nye umah..hehe..pastu rumah tu beli 2nd hand lah..satu famili pindah kesitu..

lepas buat sedikit pambaikan sana sini, maka berpindahlah kamii...aku memilih tingkat yang ketiga ataasss sekali..kat tingkat tiga ade 3 bilik kalau x silap..then 1st day tidur la lam bilik..rasa macam seram2..yelah kan umah baru..3 tingkat pulak kan..takut tu mesti ade..pastu duk tgk2 la kat pintu..sebab takut nye pasal..tapi takde org..aku tunggu2 bile famili aku nak balik ni..sbb aku sorg2 kat umah..takutt woo..

last2 aku dengar bunyi pintu terbukak..suspen bebb..tapi aku kenal bunyi tu...aku pun mcm antara sedar x sedar..tapi perasaan lege lah..hehe

rupa-rupanya..ohhh rupa2 nye aku masih berada di rumah lama..iaitu rumah skrg ni..dan bunyi pintu adelah pintu bilik mak aku..sudah pagi rupanye..dan pagi ini adelah pagi isnin..yeerrr aku pun kene bangun pagi jugak mau pegi keje..ok lah..selamat bekerje korang...huahhahaha..entry mcm bangang..wekkk..

5 comments:

LeeN said...

ni nk kena buat umah 3 tingkat siap elevator nih.. hahahahaha

shiela said...

setakat 3 tingkat xyah pakai elevator lah..hehe..work out2.. :p

ELLY said...

hahaha...aku dah agak dah yg bukak pintu tu mak....

shiela said...

apsal lak..haha

ELLY said...

yer la...dah pg pon ko dok mimpi2 lg mesti la mak ko dtg nak kejut ko...