Friday, January 7, 2011

hi Againn


ahhhh..lama gile aku tak update blog kan..hehe..dah masuk tahun 2011 pun..bes tak...mcm takkk je..sbb xde mende sgt lah..

bile dah masuk tahun baru..maka org akan sebuk2 nak buat azam kan..aku?..naaa...malas nak memasang azam ke hape ke..hidup je la mcm biasa..huahaha...mampuihh tak layan..

oo..sepanjang aku tak mengupdate blog ni..xde banyak sgt pun update terbaru aku..so kire nye aku mcm menghentikan masa lah..same old me..nothing much..kire korg tak ketinggalan sgt la cite aku kan..ceh, mcm ade je yg baca kan kan kan..

seperti biasa..aku akhiri entry ngan gamba terbaru aku...

sewaktu bercuti ke Penang..lokasi, Batu Feringgi..010111..
btw, jeans yg aku pakai tu eli punye..die dah tak muat..so aku try2 sekali muat ko..saiz 26 tuuu..bangga tak..kah kah..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers