Saturday, January 15, 2011

Tong Kitar Semula...

Meh kawe nak ghoyok sikik..hee..okeh, napok tak tong sampah kembar tiga seperti di bawah ini?..okeh ye kawan2..begini lah..tong merah, untuk tin, tong ijau untuk plastik/seumpamanya..dan tong oren/kuning tu untuk kertas..ade tak diantara ketiga2 tong ni untuk di ludah didalamnya?..atau buang chewing gum?..takde kan..maka jadinya..jangan lah menjadi masyarakat kelas ketiga..jadi, marilah kita menggunakan kemudahan2 tersebut secara berhemah..dan manfaatkan lah ia eh..okeh..selamat berkitar semula..sayangilah alam sekeliling anda..hehe..



p/s: piss off sebab ternampak depan mata sorg ni telah meludah ke dalam tong kuning itu..huhu..x sesuaii okeh..

3 comments:

LeeN said...

gross. geli ok.

abbi balqis said...

naik point nuffnang..hehe

shiela said...

lin; mmg geli..huhu..
daus; point nuffnang apenye..baru 5.20sen je nih..hahaha