Saturday, January 22, 2011

keje gile...haduii

okeh..aku tetibe rasa neves...boleh..malam ni ade dinner opis aku..tema kale oren..tapi bukan tu yang buat aku neves..huhu..tapi ade mende lain..nak tau ape..gile mmg gilee...

boleh tak aku wakil kumpulan nyanyi karok duet ngan bos aku...huahhahhaa...mule2 aku tak rasa pape..tp ni aku dok dgr lagu yg dorg pilih ni..aku mmc tetibe jd neves...oh my goddd...ni bukan something yg aku penah buat nih...harap2 kelua la suare aku nnt..depan2 org lak tu..kalo setakat karok ngan yati / atul kire ok lagi lah kan..suara bukan sedap mane..setakat nyanyi mcm org gilo tu ade lah..haduii..takutt..ketaq lutut den ;p..

wish me luck y'all...k la nak g dapat kan atul tanye kalo aku nyanyi tinggi2 suara aku kelaut tak..hahahahahahahhaha..matikk..

No comments: