Saturday, January 8, 2011

rim baru kaler putih..

see..rim kereta aku dah berganti..hujung2 tahun 2010, banyak aku kene laburkan untuk kereta..huhu..camtu lah nasib kalau ade kereta ek..korang2 kalau nak merasa gaji tu asik tak cukup je, cube try pakai kereta ;p ..mmg senang je duit terbang..huahhaa...

okeh, actually aku nak cerita..aku tak suka rim yang baru ni..huwaa..aku suke rim kereta aku yang lama..yang berkilat2..yang shining2..tapi malangnya aku terpaksa tukar / trade in sebab rim tu adelah bocor setelah sekian lama..selama ni aku duk bersabar je sbb syg punye pasal plus, budget2 la kan..haha..tapi what can i say..aku let go je la..pejam2 mata je nih..smpai sekarang hati aku rasa x puas ati ngan rim putih ni..haha...korang mesti tanye..apsal aku beli jugak kalo x suke kan..dah yang ni je rim second hand yang murah..aku sambar je la..tp xpe..tunggu lah next 2-3 yers ke..aku tuka lain lak ek...sabar tau my genny...kite tau awak rasa diri awak tak lawa..nnt kite ade duit lebih kite beli yang kilat2 lawa2 nye ek..kite tukar sekali baju awak yer genny...i love my genny soo mucho..

ok lah..tu aje..haha..aku xde cerita lah sbnanye..isk2..

1 comment:

ELLY said...

hhahhaa...genny ker ko paggil kete ko...lawa jer aku tgk...nmpak sporty...tp yg sblm ni nmpak macho...yg ni nmpak budak2 skit...ko ni makin x matang rupanyer...hahaha

Daisypath Anniversary tickers